Навчальний відділ
43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 305, 307,
тел. (0332) 24-80-50,
- наявність вільних ліцензованих місць на денній та заочній формах навчання;
- переведення, поновлення на навчання;
- поновлення для складання державного екзамену (захисту випускної кваліфікаційної роботи);
- надання академічної відпустки та вихід із неї;
- переведення на державну форму навчання;
- замовлення студентських квитків, дипломів та їхніх дублікатів;
- укладання договорів із базами практик на проходження студентами Університету навчальної та виробничої практик і консультації з цих питань;
- складання розкладів занять і заліково-екзаменаційної сесії для першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів із загальноуніверситетських дисциплін та для обраних дисциплін вільного вибору.
Науково-дослідна частина
43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 314,
тел. (0332) 24-89-57,
- координування та підтримка науково-дослідної та інноваційної діяльності студентів;
- інформаційно-методичний супровід діяльності Наукового товариства аспірантів і студентів університету;
- формування бази та організація науково-дослідницьких заходів: конференцій, вебінарів, семінарів, круглих столів та ін.;
- організація загальноуніверситетських конкурсів: «Кращий студент ВНУ», «Кращий молодий науковець ВНУ», «Кращий молодий програміст ВНУ»;
- здійснення інформаційно-методичного супроводу участі студентів університету у Всеукраїнських студентських олімпіадах і конкурсах наукових робіт;
- формування та подання заявки на отримання Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір;
- консультування з питань академічної доброчесності.
Відділ молодіжної політики та соціальної роботи
43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 134,
тел. (0332) 72-44-32,
- надання методичної допомоги під час проведення виховних і культурно-освітніх заходів,
- надання різноманітної допомоги студентам-сиротам, студентам, позбавленим батьківського піклування та студентам з інвалідністю;
- консультування щодо призначення іменних академічних стипендій, іменних стипендій державних діячів, соціальних стипендій;
- надання психологічної підтримки;
- профорієнтаційна допомога (очні та онлайн профорієнтаційні консультації зі студентами випускних курсів Університету);
- допомога в написанні резюме і супровідного та мотиваційного листів;
- формування навичок ефективної самопрезентації роботодавцю;
- підготовка студентів до проходження співбесіди;
- надання інформації з банку постійних і тимчасових вакансій для працевлаштування випускників і студентів у різних сферах;
- координування гуманітарно-виховної роботи в гуртожитках спільно з дирекцією студмістечка та студентським профкомом.
Студентська рада
43025 м. Луцьк,
вул. Винниченка, 24,
каб. Студради,
- забезпечення прав та інтересів усіх осіб, які навчаються в університеті;
- організація і проведення спільно з адміністрацією Університету наукових конференцій, круглих столів, зустрічей із видатними особистостями;
- збір, аналіз та узагальнення зауважень, пропозицій студентів щодо організації освітнього процесу, соціально-побутових проблем, інших питань діяльності Університету;
- проведення тренінгів і семінарів для активістів студентського самоврядування.
Профком студентів
43025 м. Луцьк, вул. Винниченка, 30 , каб. 10,
тел. +380989324484 ,
- захист навчальних, соціально-економічних прав та інтересів членів організації;
- виявлення проблем і шляхів їх усунення в організації освітнього процесу, поліпшення навчання;
- організація культурно-мистецького життя студентів;
- організація оздоровлення та відпочинку членів профспілки (компенсація коштів за відпочинок на базі «Гарт»);
- виготовлення міжнародних студентських квитків ISIC;
- надання матеріальної допомоги студентам, які її потребують;
- надання премій активним студентам;
- підтримка студентських колективів;
- участь у благоустрої гуртожитків та Університету.
Юридичний відділ
43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 117,
тел. (0332) 72-45-60,
- надання консультацій із правових питань, інформації про законодавство, роз’яснень його застосування в освітній сфері;
- підготовка, укладення, контроль за виконанням договорів про підготовку (перепідготовку) учасників освітнього процесу;
- підготовка та укладення договорів про надання цільового пільгового кредиту для отримання вищої освіти;
- розгляд і підготовка відповідей на письмово пред’явлені звернення та запити в межах компетенції;
Приймальна комісія
43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 101,
тел. (0332) 24-84-31, prycom@vnu.edu.ua
- консультування щодо особливостей вступу на навчання за першим (бакалаврським) і другим (магістерським) рівнями денної та заочної, державної та платної форм навчання.
Відділ міжнародних зв'язків
43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 119,
тел. (0332) 72-01-32,
kolomechiuk.vladyslav@vnu.edu.ua
- розробка, організація та координація заходів у сфері міжнародної співпраці Університету (конференції, семінари, тренінги, конгреси, симпозіуми, культурні обміни, літні школи тощо);
- підготовка та організація укладення угод і меморандумів про співпрацю Університету із закордонними партнерами;
- ведення кореспонденції та взаємодія з відповідними структурними підрозділами установ та організацій у сфері освіти і науки зарубіжних країн, з дипломатичними представництвами іноземних країн, іншими міжнародними організаціями, в т.ч. акредитованими в Україні;
- робота з іноземцями та особами без громадянства;
- надання інформації, а в подальшому – координація (якщо вимагається) програм міжнародної академічної мобільності, міжнародних стипендій та стажувань, грантів, семестрових програм академічного обміну, програми «Подвійний диплом»;
- підготовка, координація та реалізація міжнародних проєктів;
- сприяння проведенню процедури визнання здобутих в освітніх установах іноземних держав ступенів вищої освіти для іноземних здобувачів освіти.
Відділ кадрів, студентський відділ кадрів
43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб.122–124, 125,
тел. (0332) 24-41-69,
- надання витягів із наказів про відрахування (в окремих випадках), про перебування в академічній відпустці студенту, який повертається з академічної відпустки;
- видача довідки про знаходження оригіналу документа про освіту в особовій справі студента;
- видача документів, які подавались при вступі (атестат, свідоцтво про ПЗСО, диплом із додатком), випускникам;
- оформлення, ведення особових та облікових карток працівників і студентів Університету;
- відповіді на звернення студентів щодо поновлення, відрахування, переведення, надання академічної відпустки, зміни прізвища та/або імені, видачі дублікатів дипломів і додатків до дипломів.
Планово-фінансовий відділ
43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 103, 113,
тел. 0669097838,
- усі питання щодо платного навчання (розміри, терміни оплати, суми заборгованості, банківські реквізити для оплати), вартості навчання;
- отримання інформації про вартість і умови надання інших платних послуг.
Бухгалтерія
43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 118,
тел. (0332) 24-44-81,
- видача довідок про доходи для студентів, що навчаються на денній державній формі;
- інформація про розмір академічної та соціальної стипендій;
- інформація щодо вартості проживання у гуртожитках.
Студмістечко
43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 131,
тел. (0332) 24-70-72,
- визначення порядку та умов поселення студентів у гуртожитках;
- розподіл місць у гуртожитках між факультетами/інститутами для проживання студентів;
- створення благоустрою для студентів, які проживають у гуртожитках;
- визначення правил поведінки студентів під час їх проживання у гуртожитках Університету.
Загальний відділ,
архів
43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 121, 128,
тел. (0332) 24-00-18,
- прийом, реєстрація звернень (заяв, скарг) які адресовані на ім’я ректора Університету;
- видача архівних довідок та інших документів, що знаходяться в особовій справі студента, який закінчив Університет;
- видача довідок про навчання студентам денної форми навчання;
- видача довідок про доходи (для студентів, які навчаються за рахунок коштів фізичних, юридичних осіб) у відділ субсидій.
Відділ інформаційної політики
43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 120,
тел. (0332) 72-35-89,
- підготовка та розповсюдження журналістських матеріалів щодо діяльності Університету на ресурсах закладу вищої освіти та у ЗМІ;
- ведення офіційних сторінок ВНУ імені Лесі Українки у соціальних мережах;
- створення аудіовізуального контенту, фото- і відеоматеріалів;
- підготовка пресрелізів й анонсів подій, що відбудуться найближчим часом у закладі вищої освіти;
- організація пресконференцій, брифінгів, виступів у пресі представників Університету.
Юридична клініка «Ad Astra»
43025 м. Луцьк, вул. Винниченка, 30; каб. 13,
- надання консультацій з питань застосування чинного законодавства;
- підготовка заяв, скарг, позовів із метою захисту прав студентів;
- представництво інтересів студентів у судах при розгляді цивільних справ;
- організація стажування з метою отримання студентами юридичного факультету практичних навичок юриста.
Примітка: правова допомога студентам не надається у спорах з Університетом чи його структурними підрозділами.
Бібліотека
43021, м. Луцьк, вул. Винниченка, 30 а,
тел.: директор – (0332) 24-40-38;
відділ абонементу – (0332) 24-04-08.
- можливість отримати літературу на абонементі;
- попрацювати в читальних залах;
- отримати кваліфіковану допомогу фахівців інформаційно-бібліографічного відділу;
- попрацювати з інформаційними ресурсами, використовуючи WI-FI доступ.
- крім того, низку послуг можна отримати в режимі онлайн:
- сайт бібліотеки доступний за покликанням https://library.vnu.edu.ua/
- електронний каталог доступний в режимі 24/7: http://catalog.library.vnu.edu.ua
- віртуальна довідка, де можна отримати короткий перелік документів за певною темою або відповідь на інший інформаційний запит: https://library.vnu.edu.ua/online-services/virtual-dov/
- визначення класифікаційних індексів УДК /JEL можливо отримати, надіславши запит на е-mail: udc_library@vnu.edu.ua; https://library.vnu.edu.ua/online-services/udc-jel/
- попереднє замовлення книг у секторі абонементу: https://library.vnu.edu.ua/online-services/pre-order-books/
- підбір документів за темою у читальних залах бібліотеки: https://library.vnu.edu.ua/online-services/thematic-selection/
- інформування про послуги та новини бібліотечного життя на сайті бібліотеки, а також на сторінці у Facebook: https://www.facebook.com/vnu.biblioteka/
Для забезпечення інформаційної підтримки навчальних дисциплін і напрямів науково-дослідної роботи за заявками кафедр та окремих науковців, викладачів підготовлено низку науково-допоміжних бібліографічних покажчиків і тематичних списків літератури, які доступні через електронний каталог бібліотеки: http://catalog.library.vnu.edu.ua
Інституційний репозитарій Волинського національного університету імені Лесі Українки містить понад 18947 документів https://evnuir.vnu.edu.ua/
Бібліотека надає доступ до передплачених ресурсів: https://library.vnu.edu.ua/resource/prepaidresources/databases/ та баз даних і режимі: тестового доступу https://library.vnu.edu.ua/resource/prepaid-resources/test-access-database/, створює колекцію ресурсів відкритого доступу: https://library.vnu.edu.ua/resource/oar/, проводить розсилку інформації електронною поштою щодо нових інформаційних ресурсів, доступних користувачам бібліотеки.
Науковці Університету і студенти можуть отримати як індивідуальні, так і групові консультації, зробити замовлення на проведення тренінгу чи семінару з питань ефективного пошуку інформаційних ресурсів для науки та освіти, роботи з науковими джерелами, наукометричними базами даних, створення та модерування профілів науковця, просуванням публікаційного доробку науковця в сучасному інформаційному середовищі.
Надсилати запит на е-mail: Onysko.Galyna@vnu.edu.ua